.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین شنیده ها از استان گیلان !
تغيير قريب الوقوع مديركل ارشاد گيلان،سخنراني آتشين نماينده رشت در جمع اصولگرايان گيلان،ادامه شايعات تغيير استاندار،فعاليت زودرس انتخاباتي مجلس نهم و...)
آخرین شنیده ها از استان گیلان !

جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند(تغيير قريب الوقوع مديركل ارشاد گيلان،سخنراني آتشين نماينده رشت در جمع اصولگرايان گيلان،ادامه شايعات جهت تغيير استاندار،فعاليت زودرس انتخاباتي مجلس نهم و...) از این خبرها می باشند.

***شنيده ها حاكي است استاندار گيلان طي نامه اي به وزير فرهنگ وارشاد اسلامي آقايان حسن پور معاون فرهنگي ارشاد گيلان،پورحسن مسئول روابط عمومي استانداري گيلان وسعيد طاهري رئيس سابق سازمان ملي جوانان را بعنوان گزينه هاي جديد مديركلي فرهنگ وارشاد گيلان معرفي كرده است اين در حاليست كه اصولگرايان گيلان با گزينه هاي معرفي شده به شدت مخالف مي باشند وخواستار ابقاي حجت الا سلام پورعيسي هستند اما حسن پورمعاون فرهنگي پورعيسي كه هفته گذشته براي انجام مصاحبه به وزارتخانه رفته بود بلافاصله پس از برگشت از سوي پورعيسي از سمت معاونت فرهنگي عزل مي گردد ورئيس اداره فرهنگي بعنوان سرپرست معاونت فرهنگي منصوب مي گردد اما برخي خبرها از وزارت ارشاد حاكي است وزير ارشاد درصدد هست تا ايماني مديركل ارشاد كردستان كه اصالتا اهل رودسر مي باشدرا بعنوان مديركل ارشاد منصوب نمايد . اين در حاليست كه برخي خبرها حاكي از آن است كه حجت الاسلام پورعيسي بعنوان يكي از معاونان وزير فرهنگ وارشاد اسلامي طي روزهاي آتي منصوب خواهدشد.

***شنيده ها حاكي است جلسه اصولگرايان گيلان كه هفته گذشته در مسجد سيد الشهداي رشت برگزار گرديده است .
در اين نشست آقازاده وكوچكي نژاد نمايندگان رشت وبرخي مديران استان نيز حضور داشتند وعلاوه بر اينها برخي مديران و مشاوران عزل شده استاندار نيز حضور داشته اند ،نمایندگان رشت نسبت به عزل ونصب هاي صورت گرفته در سطح استانداري وحذف اصولگرايان از مجموعه مديريتي استان به شدت انتقاد كرده اند وحتي كوچكي نژاد حمله شديد اللحني به مديريت ارشد استان داشته است و حتي تهديد به استيضاح وزير كشور كرده است وگفته مي شود سخنان كوچكي نژاد آنقدر تند بوده كه رسانه هاي استان برخي از قسمت هاي صحبت وي را منعكس نكردند .

***شنيده ها حاكي است اعضاي شوراي شهر رشت درصدد هستند تا فريدوني را از شهرداري رشت بركنار كنند و آرزم رئيس دانشگاه آزاد اسلامي رشت را بعنوان جايگزين فريدوني براي شهرداري رشت انتخاب كنند اما گفته مي شود استاندار از فريدوني حمايت مي كند ومانع عزل وي از سوي اعضاي شورا مي شود!

***شنيده ها حاكي است سعيد طاهري از افراد نزديك به اصلاح طلبان كه در دولت اصلاحات مورد حمايت علي صوفي استاندار وقت گيلان بود ورئيس سازمان ملي جوانان گيلان نيزدر آن دوره بوده وازجمله افراد ي كه كماكان همان ارتباط پشت پرده با اصلاح طلبان را دارد ودر حال حاضر نيز با حمايت يكي از مديران اصولگر در استانداري در تلاش است تا بعنوان مديركل ارشادگيلان انتخاب شود اما با توجه به مخالفت اصولگرايان گيلان با انتصاب وي ،نامبرده از انتصاب مديركلي ارشادكاملا نااميد شده ودر حال لابي ورايزني جهت انتصاب در شهرداري رشت بعنوان معاون اداري مالي شهرداري رشت است.

***شنيده ها حاكي است مديران 9 سايت اصولگراي استان روز پنجشنبه گذشته با معاون سياسي وامنيتي استانداري گيلان ديدار داشته اند وگفته مي شود در اين ديدار نيزمديران يكي ازسايت ها به حذف برخي نيروهاي اصولگرا از گردونه مديريتي استان وجايگزيني اصلاح طلبان انتقاد شديدي كرده است.

***شنيده ها حاكي است اخيرا در جمع اصولگرايان گيلان مجددا آقازاده نماينده رشت براي تصدي استانداري پيشنهاد گرديده است وگفته مي شود از همه نيروهاي اصولگرا خواسته شده است تا از گزينه استانداري آقازاده حمايت كنند وبا توجه به احتمال منتفي شدن انتصاب سردارسعادتي براي تصدي استانداري گيلان ، اما گفته مي شود دو تن از اعضاي دولت به دنبال يكي از گزينه هاي غير بومي كه هم اكنون در وزارت تعاون است براي تصدي استانداري در حال رايزني ولابي كردن هستند.

***شنيده ها حاكي است برخی از چهره های اصولگرای استان گيلان همچنان پيگير استاندارشدن سعادتي در گيلان است وگفته مي شود ،پس از فروكش شدن مسايل مربوط به هدفمند كردن يارانه ها سعادتي بعنوان استاندار جديد گيلان معرفي گردد.

***شنيده ها حاكي است تعدادي از مديران اجرايي استان ،اعضاي شوراي شهر وهمچنين نمايندگان ادوار مجلس براي انتخابات مجلس نهم در رشت به شدت در حال فعاليت هستند وگفته مي شود حتي برخي مديران اجرايي با امكانات دولتي اقدام به توزيع سي دي وويژنامه گزارش عملكرد مي نمايند وبرخي خبرها حاكي است دفتر نظارت وبازرسي بر انتخابات شوراي نگهبان در گيلان هر گونه تبليغات زودرس انتخاباتي را زير ذربين دارد.

***شنيده ها حاكي است دكتر مظفر نامدار از چهره هاي قديمي جهاد سازندگي گيلان وكانديداي دوره گذشته انتخابات مجلس در رشت بعنوان رايزن فرهنگي ايران در پاكستان انتخاب شده است وگفته مي شود بزودي جهت انجام ماموريت به پاكستان عزيمت خواهد كرد.

***شنيده ها حاكي است دكتر نوبخت نماينده سابق رشت در حال ارزيابي براي حضور در انتخابات مجلس نهم در رشت است وگفته مي شود وي هم اكنون براي ورود در تهران ورشت ترديد دارد.

***شنيده ها حاكي است دلخوش نماينده مردم صومعه سرا تصميم گرفته تا در انتخابات مجلس نهم از شهرستان رشت كانديدا شود وبرخي خبرها حاكي است به همين منظور دفتر ارتباط مردمي وي در رشت نيز فعال داير گرديده است.

****شنيده ها حاكي است مهندس ناصراميني مديرعامل سابق آب وفاضلاب گيلان اخيرا فعاليت خود را جهت كانديداتوريانتخابات نهم مجلس در رشت آغاز كرده است و همچنين وب سايت شخصي خود را به آدرس اينترنتي (www.naseramini.ir)راه اندازي كرده است و گفته مي شود وي از سوي بخشي از اصولگرايان گيلان حمايت خواهد شد .

****شنيده ها حاكي است درگيري فيزيكي نسبتا شديدي صبح روز پنجشنبه 1/10/89 در اداره ثبت واسناد واملاك املش بين رئيس ومعاون اين اداره رخ داده وظاهرا اين درگيري به حدي بود كه كاركنان نتوانسته اند آنها را جدا كنند ودر نهايت با ورود پليس 110 اين درگيري خاتمه يافته است ظاهرا يكسري فعل وانفعالات در اداره ثبت واسناد املش رخ مي داده است بطوريكه در روزهاي اخير بازرساني نيز از اداره كل ثبت واسناد استان جهت بررسي به اين اداره مراجعه كرده اند وحتي برخي پرونده ها را مورد بررسي قرار داده اند گفته مي شود اين درگيري پس از عزيمت بازرسان وبررسي آنها رخ داده است وهنوز معلوم نيست كه بازرسان به چه نكاتي اشاره كرده اند كه سبب عصبانيت رئيس اين اداره ودرگيري با معاون وي شده است.


****شنيده ها حاكي است دكتر نجفي معاون سابق برنامه ريزي استانداري گيلان وهمچنين مديرعامل سابق سازمان چاي كشور خود را براي كانديداتوري انتخابات مجلس نهم از حوزه آستانه اشرفيه وبندر كياشهر آماده كرده است.

****شنيده ها حاكي است هواداران دكتر قاليباف به شدت در حال فعاليت براي انتخابات آتي رياست جمهوري هستند وجلسات منظمي را بصورت دوره اي در مركز استان وشهرستانها برگزار مي كنند وگفته مي شود جزواتي از فعاليت وبرنامه هاي وي در شهرداري تهران نيز بصورت مرتب بين هوادانش توزيع مي گردد .

****شنيده ها حاكي است مجتبي شفيعي مسئول روابط عمومي شركت آب وفاضلاب گيلان نيز براي حضور در انتخابات مجلس نهم در شهرستان رشت تحركاتي را آغاز كرده است وگفته مي شود وي از پشتوانه سياسي ومعنوي وهمچنين تجارب پدر خويش در يشبرد برنامه ها واهداف خود بهره مند است .

****شنيده ها حاكي است پورعباس رئيس تامين اجتماعي شهرستان لنگرود براي انتخابات مجلس نهم در شهرستان لنگرود به شدت در حال فعاليت است وگفته مي شود وي در بين نيروهاي ارزشي واصولگرايان از جايگاه خوبي برخوردار است وبرخي خبرها حاكي از آن است وي رقيب جدي لاهوتي نماينده لنگرود در انتخاباتي مجلس از اين شهرستان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شمالي 8 دي 1389
همچنين شنيده ها حاكي از حضور حيدري نماينده مجلس هفتم در انتخابات مجلس نهم است
احمد 20 شهريور 1390
اما الان که تعداد افراد منتخب در لنگرود خیلی بیشتر از این حرفهاست و اونطوری که من شنیدم و دیدم رقیب اصلی این آقایان آقای حسن اخگری هستن که خیلی از نظر سواد آکادمیک و انجام کارهای میدانی و مدیریتی توانمند بوده و در کشور حرف برای گفتن داره به امید انتخاب اصلح ترین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.